Ważne

Teksty zawarte na tym blogu (poza "Za serce chwyciły") są mojego autorstwa i jako takie okryte prawami autorskimi. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie lub przetwarzanie bez zgody autora jest zabronione. Wszystkie obrazki zamieszczone na tym blogu wyszukuję w internecie. Nie jestem ich autorką, dokonuję jedynie pewnych modyfikacji w domowym zaciszu.

Postanowiłam zdjąć ze Zwierzeń "kłódkę" dla nieletnich, a posty z treściami przeznaczonymi dla osób pełnoletnich opatrzyłam oznaczeniem "+18". Tak więc ostrzegam, jeśli przy tytule posta zobaczysz "osiemnastkę", wchodzisz na własne ryzyko...

środa, 8 stycznia 2014

Za Tobą (+18)



tęskniłam za Tobą… za Tobą… we mnie…

wzywając Twe imię nocami, nadaremnie…

w potrzebie bezkresnej, co duszę siniaczy…

z sercem łkającym w samotnej rozpaczy…

czekając Ciebie, ramion ukochanych…

dotyku dłoni, pocałunków znanych…

co sprawią, że myśli ulecą ponure…

unosząc mnie dzisiaj na szczyt, na samą górę…

radości, rozkoszy nieokiełznanej…

tylko nam dwojgu tej nocy danej…



2 komentarze:

  1. Podziwiam Twój talent do malowania uczuć słowem :), a w dodatku umiejętność dobierania ślicznych grafik do tekstów :). Moja siostra była zachwycona banerkami i okładkami, które zrobiłaś mi do Dzieci Żywiołów, jeszcze raz ślicznie za nie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet chyba nie wiesz (albo i wiesz, w końcu... sama...), jak bardzo się cieszę, że ta moja pisanina... poezyja Ci się podoba :):) Dziękuję za przemiłe słowa :):)ogromnie mi miło, że moje foto-zabawy spodobały się siostrze :) Polecam się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze bardzo dziękuję. Są one paliwem dla machiny zwanej weną i mobilizują do pisania jak nic innego :) Pozdrawiam wszystkich, Soul :)