Ważne

Teksty zawarte na tym blogu (poza "Za serce chwyciły") są mojego autorstwa i jako takie okryte prawami autorskimi. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie lub przetwarzanie bez zgody autora jest zabronione. Wszystkie obrazki zamieszczone na tym blogu wyszukuję w internecie. Nie jestem ich autorką, dokonuję jedynie pewnych modyfikacji w domowym zaciszu.

Postanowiłam zdjąć ze Zwierzeń "kłódkę" dla nieletnich, a posty z treściami przeznaczonymi dla osób pełnoletnich opatrzyłam oznaczeniem "+18". Tak więc ostrzegam, jeśli przy tytule posta zobaczysz "osiemnastkę", wchodzisz na własne ryzyko...

niedziela, 5 stycznia 2014

Zwierzenia o północy


***&***


miasto już śpi ciszą otulone…

i dzieci w łóżkach… matki zmęczone…

a księżyc swój blask hojnie na dół zsyła…

dając mi znak, że to jest ta chwila…

dla mnie jedynej i dla niego gdzieś tam nade mną…

w łaskawości serca łuną twórczości spowija mnie zwiewną…

dając mi wtedy w słowach zapomnienie…

gdy Ciebie tu nie ma… jest tylko… pragnienie…



1 komentarz:

  1. Wiolu, zaglądam ci ja sobie na swój warsztacik a tam niespodzianka :), a nie pochwaliłaś się nigdzie, że troszkę blogujesz, i to jak ślicznie nastrojowo i od razu na ten piękny wiersz trafiłam :), z przyjemnością będę zerkać co tu u Ciebie słychać i z jeszcze większą się zachwycać :)
    Pozdrawiam serdecznie, Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze bardzo dziękuję. Są one paliwem dla machiny zwanej weną i mobilizują do pisania jak nic innego :) Pozdrawiam wszystkich, Soul :)