Ważne

Teksty zawarte na tym blogu (poza "Za serce chwyciły") są mojego autorstwa i jako takie okryte prawami autorskimi. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie lub przetwarzanie bez zgody autora jest zabronione. Wszystkie obrazki zamieszczone na tym blogu wyszukuję w internecie. Nie jestem ich autorką, dokonuję jedynie pewnych modyfikacji w domowym zaciszu.

Postanowiłam zdjąć ze Zwierzeń "kłódkę" dla nieletnich, a posty z treściami przeznaczonymi dla osób pełnoletnich opatrzyłam oznaczeniem "+18". Tak więc ostrzegam, jeśli przy tytule posta zobaczysz "osiemnastkę", wchodzisz na własne ryzyko...

poniedziałek, 10 lutego 2014

ziarenko piasku

Kiedyś przez myśl by mi nie przeszło, że będę próbowała tworzyć coś na podobieństwo poezji... Zaczęło się od sentymentalnych liryków wysyłanych mężowi  "na dobranoc", ale z czasem po głowie zaczęły mi krążyć nie tylko romantyczne mrzonki. W ten sposób powstały rymowanki o nieco ciemniejszym zabarwieniu emocjonalnym. Ziarenko piasku było takim pierwszym tworem (ale nie pierwszym umieszczonym na tej stronie)...

***


delikatnie stąpasz, nie chcąc budzić nikogo
unikasz światła, w tafli lustra odbicia swego
szukasz ucieczki, schronienia… azylu
tą samą drogą przeszło już tylu…
czy cel swój zdobyli…? Ukojenie w ciszy…
jak oni wołałaś… śniąc, że ktoś usłyszy…
teraz już milczysz, warg twych dźwięk żaden nie wzrusza
o ratunek woła jedynie łkająca dusza
w konflikcie nadziei i bezdennej rozpaczy
czy to wszystko wokół jeszcze cokolwiek znaczy…?
czy na pustyni ziarnko maleńkie piasku się liczy…?
może bliźniacze obok zobaczy, że ktoś krzyczy…
w twoim oblicze odnajdzie swoje
sprawi, że serca otworzysz podwoje
ogrzeje myśli, tęsknotę twą swoją ugasi
wypowie słowa ciche jak szum skrzydeł ptasich
za którymi płakałaś, o których śniłaś
w których sens i siłę… tak naprawdę… nigdy nie zwątpiłaś…


4 komentarze:

  1. Ziarenko piasku jest... piękne próbuj się dalej z liryką, ona ewidentnie Cię lubi, a Ty ją czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każde takie jest... na swój sposób... ;) Cieszę się, że ta moja "poezyja" Ci się podoba :) Dzięki, Kami... za wszystko... :)

      Usuń
  2. Pozwolisz, że zabiorę Twoje słowa, bo bardzo przypominają mi samą siebie...pięknie napisane, z uczuciem, emocjami....

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że ten mój poezjopodobny twór przypadł Ci do gustu :)
      Pozdrawiam,
      Soul

      Usuń

Za wszelkie komentarze bardzo dziękuję. Są one paliwem dla machiny zwanej weną i mobilizują do pisania jak nic innego :) Pozdrawiam wszystkich, Soul :)